Esperando a festa - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van roeland - WaarBenJij.nu Esperando a festa - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van roeland - WaarBenJij.nu

Esperando a festa

Door: Roeland

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2005 | Brazilië, Salvador

Oi pessoal,

Van een aantal mensen kreeg ik de reactie dat mijn leven alhier de trekken begon aan te nemen van een winterslaap, maar jullie kunnen gerust zijn: ik heb inmiddels weer wat werkdagen ingelast (althans, zo noem ik de dagen dat ik in de bus zit en op zoek ga naar weer een nieuwe, goedkope pousada).

Omdat het over een paar dagen carnaval is, besloot ik te doen wat iedereen mij anraadde te doen: terug te gaan naar Salvador, alwaar zich het grootste feest van het land moet gaan afspelen. Na maar weer een ritje van 26 uur ben ik nu dus terug in de stad waar ik begonnen ben en wat een verandering! Overal toeristen, overal muurschilderingen, overal hekwerk en overal gestresste mensen die een veel te duur appartement zoeken. Iedereen in afwachting van het feest van het jaar. Ik heb geluk, want vanmiddag hoorde ik dat ik een week kan verblijven bij een Braziliaan die ik in oktober heb leren kennen, dus dit feestje gaat mij geen tonnen met geld kosten. Na een heel klein beetje stress kan ik dus weer met een gerust hart op het mij welbekende strand gaan liggen, in afwachting van een week lang feesten op z´n Braziliaans. Mocht ik hierna nog in leven zijn, dan plaats ik ongetwijfeld de foto´s op de site.

Jullie een fijne carnaval in Nederland toegewenst en voor de mensen die hier niet van houden: werkze (tsja Jeroen, hier schijnt de zon weer volop, maar wellicht was onze Israëlische reisgenoot de regengod...)

De groeten van
Roeland

  • 04 Februari 2005 - 16:39

    Nynke:

    Hee!
    Nou de carnaval hier is ook begonnen maar heb er de schurft aan dus daar gaat mijn week vakantie want tja stappen gaat niet zonder een boerenkiel.... Ik ben heel benieuwd hoe jij de carnaval daar gaat beleven, een heel stuk beter denk ik! Liefs nynke

  • 09 Februari 2005 - 08:26

    Inge:

    hoi!!
    En heb je carnaval overleeft?? Vandaag zag ik nog hossende mensen op het journaal, nu is het afgelopen. Nu begint het vasten, maar niet dat iemand dat gaat doen..
    Hoe gaat het met je?? Met mij goed! Mijn studie is een stuk intensiever geworden, maar ook een stuk boeiender. In amsterdam gaat ook alles ok, behalve dat de halve stad nog steeds open gebroken is. Zo kwam ik laatst JanWillem nog tegen toen ik tussen twee trambanen door probeerde over te steken. grappig he.

    Het duurt niet lang meer voordat je terugkomt toch?? nog een week of 3, 4?? gaat snel zeg!!! Nog veel plezier en tot gauw!

    xxx inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Salvador

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2005

Ultima dia

10 Februari 2005

O Carnaval

31 Januari 2005

Esperando a festa

22 Januari 2005

Fazer nada

03 Januari 2005

O Barco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 13535

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: