Ultima dia - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van roeland - WaarBenJij.nu Ultima dia - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van roeland - WaarBenJij.nu

Ultima dia

Door: Roeland

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2005 | Brazilië, Rio de Janeiro

Oí pessoal,

Na een wat uitgelopen tijd in Salvador ben ik via Foz de Iguaçu (hele hele mooie watervallen, ik laat de foto´s zien als ik terug ben) terug in Rio de Janeiro. Hier blijf ik tot vrijdag en dan is het tijd om naar huis te gaan, een jas aan te trekken en naar Randstad Uitzendbureau te fietsen. Horrivel. Maar goed. Ik mag gelukkig nog heel even op de Copacabana liggen en daar ga ik nu dus nog maar even van genieten.

Ik zie jullie over een paar dagen en voor nu de groeten van

Roeland

  • 01 Maart 2005 - 18:28

    Ceciel:

    Hoi Roeland, Oh, wat zal de overgang groot zijn. Op vele terreinen (vast wel!) maar zeker wat het weer betreft. De vogels vallen hier van het dak van de kou (-10) en de wind snijdt door alle lagen van jas en das en trui en zo heen... Een hele goede reis, en neem de tijd om te acclimatiseren. Randstad is er de volgende week niet alleen op maandaag hoor! Maar eerst nog even de Capacabana...mmm...!Groetjes!

  • 02 Maart 2005 - 07:35

    Mieke:

    Lieve Roeland,

    Tja, kon je nog maar even bijboeken! Waarom het hier nu nog zo verrekte koud is en het serieus is met sneeuw begin Maart???
    Maar goed we staan op schiphol met je winterjas!! en geniet nog heel erg van je laatste heerlijke warme dagen!
    We kijken uit naar zaterdag. Heel veel liefs en alle groeten. Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2005

Ultima dia

10 Februari 2005

O Carnaval

31 Januari 2005

Esperando a festa

22 Januari 2005

Fazer nada

03 Januari 2005

O Barco
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 684
Totaal aantal bezoekers 13536

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: